Co pisać na broszurze?

ulotki

Najważniejszy składnik treści agitki to nagłówek, jeśli uważasz że warto umiejscowić w nim tylko logotyp swojej marki i jej nazwę, to nieszczęśliwie jesteś w błędzie. Tytuł musi skłonić domniemanego odbiorcę do zanurzenia się w resztę twojej broszury, jeśli będzie nieodpowiednio skonstruowany może poczynić ograniczenie skuteczności Twojej agitki reklamowej, w najczarniejszych przypadkach potrafi doprowadzić do jej zupełnego ominięcia przez około 96% odbiorców.Ripostą dlaczego jedynie logo oraz nazwa firmy w tytule to szczególnie głupi wymysł, odpowiedz sobie na pytanie czy w momencie rozpowrzechniania broszury jesteś na tyle głośny aby sobie na takie zachowanie pozwolić.

stara ulotka propagandowa
stara ulotka propagandowa

Przejrzyście ułożone tytuły mają za zadanie same przekazanie istoty oferty, np. „Fryzjer u Oli” lecz uważam że po przeczytaniu fragmentu bieżącego tekstu dziwisz się nad jego niewyraźną efektywnością.

Napisać porządny tytuł to część niechybnie najcięższa, aby go właściwie ułożyć powinno odnieść się do wymagań kupujących z danej dziedziny, masz możliwość zastosować nagłówek, który przyciągnie większość Twoich klientów do wgłębienia się w ofertę.

Jeżeli dręczysz się jak ułożyć skuteczny nagłówek, to mam pewność, że osobiście najlepiej rozumiesz swoją branżę, nabyłeś już doświadczenie jakie pozwoliło Tobie wyśledzić, czego wyczekują Twoi odbiorcy, możesz wynotować sobie parę owych potrzeb, pogadać ze znajomymi i spytać się co za wyrażenie nie pozwoliłoby im na porzucenie broszury.

Miej na uwadze również że nieobowiązkowo musisz rzucać się na głęboką wodę, jeśli nie jesteś pewien że rzeczony nagłówek będzie właściwy masz możliwość powrócić do zwykłego, możesz zawsze nadrobić pospolity nagłówek dodatkową przyciągającą kupujących treścią, wtedy i tak odróżnisz z wielu ulotek reklamowych.

Przygotowywanie właściwych aż do niezwykle skutecznych nagłówków to wynik wieloletnich analiz rzeszy copywriterów oraz ludzi którzy zajmują się marketingiem. Do tej pory oglądając dużo agitek, nie spostrzegłem by ktoś robił to w sposób minimum odpowiedni.

Dla tego jeżeli uważasz że parasz się sprzedażą świetnych towarów, zapewne masz do zaoferowania usługi doskonalsze aniżeli konkurnecyjne firmy, prawdopodobnie ponadto niższe stawki lub cokolwiek innego to wszelkie zalety które pochodzą z Twojej przewagi opublikuj na broszurze. Prawdopodobnie niekoniecznie w identyczny sposób jak opublikowany w tym eseju. Czy wykorzystasz te metody w praktyce przy projektowaniu reklamy to zapytanie jedynie i wyłącznie do Ciebie.

współautor: Protape