Jak reklamować swój warsztat samochodowy w Sieci?

    Jeśli jesteś mechanikiem samochodowym, najzwyczajniej w świecie prowadzisz warsztat, powinieneś starać się o możliwie jak największą ilość klienteli. W końcu utrzymanie biznesu w Polsce nie jest tanie, a więc należy dużo zarabiać. No dobrze, ale koniec z komunałami, czas na konkrety…

    Doskonała forma promowania naprawy aut to niewątpliwie Facebook. Fanpage warsztatu to prawdziwy strzał w dziesiątkę. Będziemy mieli okazję reklamować się niemal za free. Jeżeli będziemy zamieszczali ciekawe posty, oprócz tego będziemy szybko odpowiadać na pytania ludzi, zapewne będziemy całkiem popularni pośród kierowców. Do tego kierowcy, którzy do tej pory raczej nie korzystali z wykonywanych przez nas usług naprawczych, będą mieli zaufanie do naszej działalności. Będą dobrze wiedzieli, że nie mają tutaj do czynienia z całkowicie nieznanymi mechanikami. Może nawet skończonymi partaczami, amatorami…

    Bardzo dużo może dać zakładowi motoryzacyjnemu na pewno Google. Wiadoma sprawa, że Google to na dzisiaj najpopularniejsza wyszukiwarka stron internetowych na całym świecie, także naturalnie w naszej części Europy. AdWords powoduje, że witryna internetowa prowadzonego przez nas zakładu będzie codziennie odwiedzana przez ludzi, którzy przynajmniej teoretycznie poszukują solidnego mechanika. Oczywiście za każde kliknięcie trzeba zapłacić. Powinniśmy zatem dbać o dobre konwersje!

    Jeżeli chodzi o wyszukiwarki, na pewno pozycjonowanie także jest interesujące. Chyba jasne, że wejścia z wyszukiwarek internetowych są darmowe. Definitywnie nic nie musimy płacić. Jednakże musimy pamiętać o tym, że usługa SEO – dobra usługa, nie jest tania.

Autor reportażu: protape.pl